Пациенттерді қолдау

Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі (ПҚ және ІБ). Емхананың пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметінің басты мақсаты халыққа көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасын жақсарту болып табылады, оның ішінде:

халыққа сапалы медициналық көмектің қолжетімділігін қамтамасыз ету;

медициналық көмек көрсету үдерісіне ішкі бақылауды ұйымдастыру және медициналық қызмет көрсетуді жақсарту бойынша басқарушылық шешімдер қабылдау;

пациенттердің, оның ішінде Сall-орталықтың телефондары және "мұнда және қазір!»;

тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету қағидаларын сақтау;

көрсетілетін қызметтердің сапасына халықтың қанағаттануын арттыру;

жұмыстағы ақауларды жою және медициналық көмектің сапасы мен тиімділігін арттыру.

Персоналдың жоғары біліктілігі көрсетілетін медициналық қызметтер сапасының кепілі болып табылады. Сондықтан біздің емханада пациенттерді қолдау қызметін медициналық қызметтердің сапасын сараптау саласында арнайы оқудан өткен жоғары білікті санаттағы тәжірибелі мамандар ұсынады. Жүргізіліп жатқан ішкі бақылаудың тәуелсіздігі мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін пациенттерді қолдау қызметі жеке құрылымдық бөлімше ретінде бөлінген. Қызметті директордың медициналық қызметтер сапасын бақылау жөніндегі орынбасары Н.С.Байғабылова басқарады.

Емдеу-диагностикалық процестің сапасын жан-жақты, объективті бағалауды сарапшы дәрігер, қоғамдық денсаулық сақтау магистрі Р.А. Кочерова қамтамасыз етеді, ол медициналық карталарға сараптама жүргізеді, пациенттерге көрсетілген медициналық қызметтердің қанағаттану дәрежесіне сауалнама жүргізеді. Азаматтарға ыңғайлы болу үшін біздің медициналық ұйымда тәуліктің кез келген уақытында қоңырау шалуға болатын 8(727)251-7338 сенім телефоны жұмыс істейді. Сондай-ақ, сіз бізге  сауалды электрондық нұсқада жібере аласыз www.ardkb.kz ("қонақтар кітабы" бөлімі) немесе поштаға жіберіңіз gkp_ardkb@mail.ru, 103_ardkb@mail.ru.